La vida és canvi i evolució

Les empreses també són un reflex daquesta realitat. La nostra imatge corporativa ha anat madurant al llarg dels anys, tot i que sempre se'n manté l'essència.

Mirant enrere i al futur

Aprofitem per mirar enrere i recordar tots els logos que han representat la nostra empresa des de la seva creació el 2005.

En tots els entorns CAD 3D trobareu l'espai que es refereix a l'únic pla que ha d'estar per fer la feina. El nostre nom prové d'aquesta idea: L'ESCENARI DEL PLA DE TREBALL WORKPLANE

Creat el 2005 i modificat per primera vegada a una forma més integrada i simplificada. Exactament, el mateix procés va tenir lloc una vegada més el 2007, i des de llavors la tercera versió ens ha servit per 10 anys més, fins ara. Moment perfecte per a un canvi!

L'èxit del disseny rau en l'actualització de les tendències visuals actuals i alhora mantenir els elements centrals que simbolitzen l'essència de WorkPlane.

L'ús d'isotip permet el reconeixement com un gràfic independent o un logotip completament expandit que inclou text per als contextos en què la nostra marca no és tan coneguda.

Adaptació als temps i audiència

Una empresa, dos colores

Vam mantenir el color Reflex Blue Pantone original.
El color blau representa tant el cel com el mar i està associat als espais oberts, la llibertat, la intuïció, la imaginació, la inspiració i la sensibilitat. El blau també representa els significats de profunditat, confiança, lleialtat, sinceritat, saviesa, confiança, estabilitat, fe i intel·ligència.

El color blau fosc a la cultura oriental representa:

  • Coneixement,
  • Poder,
  • Integritat,
  • Gravetat

No obstant això, el vermell és més adequat per al mercat xinès.
El color vermell a la cultura xinesa simbolitza:

    • Felicitat
    • Sort
    • Benestar
    • Prosperitat
    • Èxit

Els canvis són necessaris

Tot i que moltes persones a la Xina ens van dir que canviéssim el nostre nom per un de més fàcil, ens va prendre un temps adonar-nos que era un bon consell.

A més de canviar el color de la marca adaptem el logotip a la seva síntesi del nom amb les paraules WP expressades com 沃派. No va ser fàcil trobar el «hànzì» correcte, ja que el xinès modern té molts homòfons; així, la mateixa síl·laba parlada pot estar representada per un de molts caràcters, segons el significat. Un caràcter en particular també pot tenir una varietat de significats, o de vegades significats molt diferents, que poden tenir diferents pronunciacions.

No oblidem que va ser gràcies a l’ajuda dels nostres amics i col·laboradors xinesos.

Parlem d'evolucionar la vostra imatge corporativa o marca!

El millor moment per fer-ho és ara. Truca'ns!
WhatsApp +34 635207834

Per ser icònic, primer necessites una icona. Els logotips representen certs conceptes o ideals de la mateixa manera que una figura de pal representa una persona. A les mans adequades, un logotip pot ser una poderosa eina dinfluència capaç de revertir la manera com les persones veuen tota la identitat de la seva marca.

Contacte per a tema que no necessiten una resposta immediata

Si has arribat fins aquí, no paris! Continua navegant per la nostra web, aquí tens unes propostes